Współpraca
proces współpracy
·
proces współpracy
·
proces współpracy
·
proces współpracy
·
proces współpracy
·
proces współpracy
·
proces współpracy
·
proces współpracy
·
proces współpracy
ETAP 1
Rozmowa z klientem
Podczas pierwszego spotkania (online) skupiam się na tym, aby ustalić kluczowe cele marki, jej najważniejsze cechy, poznać preferencje klienta oraz oczekiwania w stosunku do końcowego produktu.
ETAP 2
Moodboard
Za pomocą moodbordu przedstawiam kilka różnych koncepcji projektu, w tym: obrazy, ikony, typografię, palety kolorystyczne. Pozwala to na poznanie preferencji oraz oczekiwań klienta. W ten sposób określony zostaje ogólny efekt, jaki chcemy osiągnąć.
ETAP 3
Wstępne koncepcje
Przygotowuje kilka wstępnych wersji danego projektu oraz pomagam klientowi w podjęciu decyzji związanych z ostatecznym wizerunkiem marki.
ETAP 4
Ostateczna koncepcja
Po wyborze jednego z wariantów projektu przygotowuje jego wersję wektorową. Na tym etapie wprowadzane są ostateczne poprawki lub zmiany.
ETAP 5
Brandboard
Dzięki przygotowaniu brandboard-u klient może zwizualizować, jak dany projekt prezentuje się na wizytówkach, stronach internetowych, social mediach oraz innych gadżetach marketingowych.
ETAP 6
Dostarczenie projektu
Finalnym etapem współpracy jest dostarczenie gotowego projektu do klienta. Pliki wysyłane są w formatach odpowiednich do wydruku, użycia w social mediach czy na stronie internetowej.